Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Therese - 9 juni 2008 20:25

Första dagen på jobbet avklarat och det gick bra :) Superhärlig personal. När dom visade vad jag skulle göra (jobba med pinjonger tillsammans med en robot) så ville inte min lilla robot visa mig utan löpte amok, så det slutade med att jag inte hade något att göra förräns halv 2 då roboten var lagad. Innan kastade han saker på golvet och missade vissa saker osv. Såg rätt kul ut ;) Men när han ville funka igen så jobbade vi bra tillsammans, han var lite långsam bara ;)


Idag var det agility på klubben, Ebba var den som fick nöjet. Hon gjorde ett par riktigt bra lopp, men sen fick hon ett ärevarv och ville leta vilt (det var faktiskt ett tag sen nu).. Då la vi ner.. Imorgon är det lydnad och då får Makea köra. Bestämde mig för att denna gången ta med dom en och en så dom får spendera ensam tid med mig och vår träning tillsammans, det behövs ibland, eftersom jag oftast tränar båda.


Nu ska jag sova, ska ju upp tidigt imorron igen!

Ovido - Quiz & Flashcards