Direktlänk till inlägg 11 september 2008

Men faan!

Av Therese - 11 september 2008 10:17

Den otroligt roliga utställningen med massa syskon och släktingar är nu ett minne blott.. Makea har blivit sjuk och får stanna hemma! :'( Hon Började harka sig väldigt för ett par dagar sen men det var inte mer än så, trodde hon hade ett grässtrå eller nått i halsen men nu Hostar hon värre än värst... Troligtvis någon förkylning. Så det blir vila och hoppas att hon blir frisk till nästa helg då det är mer utställning! Och nästa helg igen.. 3 helger i rad så detta kunde ju itne komma mer olämpligt. Så vi hoppar över på söndag TYVÄRR men hoppas att hon är bättre till kommande utställningar!


Jag åker iaf ner med Pernilla och Tina utan hund för att få träffa alla! Så mig slipper ni inte ;)


I partille underbara terven Kaylee igen och i sjövik lilla aussiebebisen Saga igen! Det blir roligt! Så utan hund blir jag iaf inte :) Men Makea ska nog kunna bli frisk hoppas jag. Hon MÅSTE bli!!!!


Ha de bra.

 
 
Linda, Jojje och Milou

Linda, Jojje och Milou

11 september 2008 21:21

MEN GUD vad trist!!! Kul att du kommer ändå men lilla tösen... Hoppas att hon repar sig snabbt så ni kan ställa upp i Partille!!!!
Ha det så bra så ses vi på söndag!!
Självklart så har jag skrivit upp dig på listan!!!
Kramisar Linda.

http://bloggis.se/andersson

 
Jenny o Vixhen

Jenny o Vixhen

12 september 2008 00:49

Nej, vad trist. Hoppas hon repar sig snabbt lilla Makea ;0)

http://fjodorochvixhen.wordpress.com

 
Tina, Tarzan och Wilma

Tina, Tarzan och Wilma

12 september 2008 02:49

Tråkigt att höra att Makea är dålig, hoppas det är något snabbt övergående..
Ses på söndag..
kram Tina

http://www.carrandos.se

 
Nadia

Nadia

12 september 2008 08:48

Fyy va tråkigt att syrran har blivit sjuk!! Det är så himla typiskt att sånt händer när det är utställningar som är på G... Men vi håller tummarna att hon snabbt ska bli bättre!
Här hemma går Nea och förbereder sig för LÖP... jo då, det är allt på gång. Hon tvättar sig ofta där bak och är lite mer mammig än vanligt och sedan har både Caddy & Milou luktat lite misstänksamt på henne. Det är ju oxå typiskt innan utställning, nu har ju jag inte haft tik tidigare och vet inte om jag bara inbillar mig men det känns inte så... vi får vänta och se helt enkelt.
Inga tecken på Makea än? Nemi har tydligen redan börjat.
Roligt att få se dig i Sofiero ändå och du får gärna hjälpa mig att piffa Nea ;0)
Kramar

http://nadiacaddy.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 28 september 2008 16:54

Kommer inte ha kvar denna som standard blogg. Den kommer vara länkade fårn hemsidan tills jag fått min nya dator och uppdaterar hemsidan.   LÄNKA OM TILL MIN NYA BLOGG!!   http://ebbamakea.blogg.se/   söta änglar sussar sött <3 Makea är 10veckor ...

Av Therese - 28 september 2008 13:03

Makea har börjat kaxa till sig som bara den och har klättrat över Ebba i rang. Hon vaktar sina saker med livet. Speciellt sina ben. Idag tex, nu på morgonen så låg hon och jag i sängen, hon vid fotändan. Jag kollade på TV och Ebba vaknade ur mammas s...

Av Therese - 27 september 2008 15:23

ja inte för evig då kanske men det var Makeas livs sista valputställning! Och jag är nöjd med avslutningen och snart redo för den stora världen :P Vi var 6st tappra aussieägare som satt och frös i den starka kalla höstvinden. Domaren var försenad och...

Av Therese - 25 september 2008 10:48

Ibland kan man få en sån där stund på promenaden då man bara sätter sig på huk och myser med hundarna. Klappar om och viskar i örat hur fina dom är och hur mycket dom betyder för mig. Sånna dagar har jag, och jag tycker det är viktigt. Man ser hur he...

Av Therese - 24 september 2008 09:17

Japp, halkan är fixad! Det var jäkla kul!! Men det blir aldrig dåligt när man sätter Tezze i en bil utan vuxen där hon får gasa, bromsa, slira och snurra hur mycket som hellst med en bil! KAN det bli mer RÄTT!?! Nää... hihi. Körlektion har jag nu om ...

Ovido - Quiz & Flashcards