Direktlänk till inlägg 31 mars 2008

Praktik

Av Therese - 31 mars 2008 19:25

Idag började min 3veckor långa praktik, och är alla dagar som den här så smäller jag av. Jobbar 8-17.. det tar ca 1½timma att åka dit/hem. Och det bästa av allt - jag "jobbade" kanske sammanlagt 1timma!!!!! Sen satt jag och glodde, det var väldigt lite folk idag och något annat finns inte att göra för mig än att stå och titta på/hjälpa till lite vid patienter. TROR NI DET VAR ROLIGT?? Är det likadant imorron ringer jag min lärare, man ska la fan inte behöva vara hemifrån 12timmar på ett dygn och ha gjort nytta i 1timma!?? JAG HAR ETT LIV!!!!!!! Asså förståeligt om jag hade haft fullt upp, jobbar man så ska man jobba..... Men efter lunchen satt jag två timmar och bara glodde in i en vägg, kunde dom inte släppt hem mig då? Nää då, där satt jag..ca klockan 4 kommer det in en familj som ska vaccinera sina kattungar, det höll på till lite innan 5.. SEN fick jag gå.. TACK!!


Fråga mig inte nu om ja är nöjd med min plats, jag är för arg!!


Orkar inte skriva mer idag, ska gosa med hundarna och SOVA! Med tanke på att jag går hemifrån senast 06.30 imorron och är hemme 18.30 så SÖMN tack!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese - 28 september 2008 16:54

Kommer inte ha kvar denna som standard blogg. Den kommer vara länkade fårn hemsidan tills jag fått min nya dator och uppdaterar hemsidan.   LÄNKA OM TILL MIN NYA BLOGG!!   http://ebbamakea.blogg.se/   söta änglar sussar sött <3 Makea är 10veckor ...

Av Therese - 28 september 2008 13:03

Makea har börjat kaxa till sig som bara den och har klättrat över Ebba i rang. Hon vaktar sina saker med livet. Speciellt sina ben. Idag tex, nu på morgonen så låg hon och jag i sängen, hon vid fotändan. Jag kollade på TV och Ebba vaknade ur mammas s...

Av Therese - 27 september 2008 15:23

ja inte för evig då kanske men det var Makeas livs sista valputställning! Och jag är nöjd med avslutningen och snart redo för den stora världen :P Vi var 6st tappra aussieägare som satt och frös i den starka kalla höstvinden. Domaren var försenad och...

Av Therese - 25 september 2008 10:48

Ibland kan man få en sån där stund på promenaden då man bara sätter sig på huk och myser med hundarna. Klappar om och viskar i örat hur fina dom är och hur mycket dom betyder för mig. Sånna dagar har jag, och jag tycker det är viktigt. Man ser hur he...

Av Therese - 24 september 2008 09:17

Japp, halkan är fixad! Det var jäkla kul!! Men det blir aldrig dåligt när man sätter Tezze i en bil utan vuxen där hon får gasa, bromsa, slira och snurra hur mycket som hellst med en bil! KAN det bli mer RÄTT!?! Nää... hihi. Körlektion har jag nu om ...

Ovido - Quiz & Flashcards