Alla inlägg den 30 mars 2008

Av Therese - 30 mars 2008 18:51

Makea älskar att träna tasstarget, ögonen blir stora som planeter och hon blir alldeles extas! Igår testade jag något nytt, som jag aldrig gjort innan. Jag testade nostarget, ni vet en sak som ser ut som en pekpinne (hopfällbar) med en liten klump längst ut). Hon fattade på två röda!! Denna pinglan gör mig mer imponerad för varje ny sak jag testar.  Testade den på Ebba med, och hon fattade också. Hon va dock inte riktigt så jättepigg på att följa den när jag ville vände henne ifrån mig, hon har ju lixom alltid jobbat med/mot mig så det var en utmaning som vi ska bygga på! Makea är ju lättare av den anledningen att hon är helt grön.


Idag skulle jag och Ebba dragit igång våran cykling igen. Min fot känns såppas bra att jag tror jag klarar en runda utan längre uppförsbackar. Vi gick en promenad runt rundan vi skulle cyklat, men det låg forfarande is kvar, så vi flyttar vår cykling till tisdag. Imorgon är det tänkt att jag ska ta moppen till klubben och hälsa på agilityfolket, länge sen nu!


Ikväll ska jag försöka hinna med att bada/föna/bortsa Makea. Hon luktar skit av någon jäkla anledning, asså inte BOKSTAVLIGEN SKIT *ASG* men luktar illa om man säger så :P Så det ska försökas hinna med idag!


KOLLA IN min hemsida - ny layout - och komentera gärna vad ni tycker! Bätttre än förra?


ha de bra!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards