Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Therese - 12 mars 2008 21:14

Jaa nu byter jag blogg. Detta pga att det tydligen inte är alla som kan komentera i min andra blogg. Och självklart vill man att alla ska kunna komentera.. så det blev bloggbyte, så får vi se om denna bloggen blir bra.


Har inte skrivit på ett tag men det har hänt mycket. Orkar inte skriva allt, haha men kan säga att Makea var med mig i skolan igår! Hon skötte sig UTMÄRKT!! Hon agerade "hanteringsmaterial" i djursjukvård. Sen åkte vi spårvagn och buss hem, och hon brydde sig inte alls om något ljud! På busshållplatsen tränade vi sitt och ligga och fot vilket hon gjorde bra! Och på bussen somnade hon, totalt orörd av allt nytt. Duktig tjej.


Idag var det Rallylydnad, planen såg HÄMSK ut!! Totalt förstörd.... så vi körde lite ute och lite snack. Nästa gång tar vi teori så vi slipper den planen!


Imorron ska jag till ortopeden. Hoppas jag får nått rehab program för det nu. Har ont i foten och muskler och leder ända upp till knät. Varje steg gör ont... så jag vill försöka göra nått åt det innan det går för långt.


Men nu ska jag sova! ha de

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards