Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Therese - 21 maj 2008 12:08

Igår va det alltså bal och kan kort och gott säga att det va det roligaste på länge! Det va god mat, rolig stämning och en heeel massa dans! Natten passerade fort och fötterna värkte ;) Men allt va det värt! Till och med värt att vara i klänning den dagen! Alla andra va ju det med så jag kände mig inte så obekväm ;) Mickan, min vän sen över 10år tillbaka var bestämd med att jag skulle ta på mig klänningen tidigare på dagen så hon fick chansen att se. Hon sa "Therese, vi har varit vänner sen stenåldern och jag, JAG har aldrig sett dig i klänning och JAG av någon borde få se dig då! Jag har faktiskt känt dig längst". Sagt och gjort hon fick se mig i den. Undra om hon blev glad eller??! hahaha.

TAJT-gänget tog ett "proffsfoto" inne på valand som kommer om ca två veckor :)

Under hela kvällen sprang det runt ett filmteam och en fotograf. Man fick intervjua och hälsa i TV. Jag intervjuade Thereze och hälsade till mina älskade TAJT! För er som inte förstått det än så är TAJT Therese Anna Johanna och Thereze. Första bokstaven i våra namn.


Nu är det nästan lite sorgligt att det bara är 6 dagar kvar till studenten, dessa roliga åren har gått fort och jag kommer sakna TAJT så jävla mycket! från att vara med dom varje dag till sällan.. det kommer att kännas...


Lite bilder från igår finns på pixbox (se länkmenyn till höger). Fler bilder från kvällen och natten kommer så snart jag fått dom!! Håll utkik :)


Försmak:)


Idag ska jag ut och träna med Posh och Minna, strax.. Ikväll är det prisutdelning på klubben och efter deet ska jag till Mickan som fyller 18idag!! GRATTIS älskling!!!

Ovido - Quiz & Flashcards