Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Therese - 7 maj 2008 13:25

Jaha, 20 dagar kvar, nedräkningen till studenten är på allvar nu!!


Fick ett till prov uppstoppat i näsan. PÅ FREDAG.. tack för den. + att jag har det stoora provet imorron och hade ett idag. Det som jag hade idag som jag va så pissed off på igår och sket i att plugga tillslut fick jag MVG på idag *S* Så kan det gå.. är man arg så kan det även gå åt rätt håll ibland. Sista provet har jag nu på fredag då, kristendomen.. Asså religion är så sjukt tråkigt och mitt intresse för det är -0 men ändå har jag fått MVG på alla prov vi haft hittills.. jag förstår inte att jag lyckats åstadkomma med något sånt.. Så MVG ligger jag alltså på då.. såklart.. men ska nog palla att få det på fredag med ska vi se.. det är det sista, sen är kusen slut.


Imorron är det C15.. har ärligt talat inte hunnit öppna den feta pärmen än, men det är lugnt, man får göra om om man inte klarar det. Så ska hålla mig till kristendomen med. Men såklart läsa C15..


Över till hundvärlden så var det träning för Ebba igår, hon va lojjare än en daggmas friterad i solksken. Hur kul va det på en skala? Men hon är en sån hund som har ont av solen. Hon blir väääääldigt seg (om det är möjligt att vara segare öän vad hon är i vanliga fall? haha) och vill inte träna över huvud taget. Men att gassa i solen älskar hon minsann.

Makea har inte ont av sol. Visst flåsar hon och sånt, inte det jag menar, men hon är lika träningsvillig som alltid. Det är kul. Hon bryr sig inte om väderomslag.


Makea har tappat 3 huggtänder nu, alla på två dagar! Så hon är jäkla gles i käfften asså :P hahaha. Men dom två på "övervåningen" har kommit ut en bit nu. Sen är det en nål kvar på nedervåningen att tappa. Men nu gör det inte ont när hon bits iaf, hahaha ;)


Nu ska jag gå o plugga... ovanligt?! hahaha

Och ikväll är det Rally :D

Ovido - Quiz & Flashcards