Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Therese - 6 maj 2008 20:16

Asså min skola är totalt cp just nu..... Det är alltså 21 dagar kvar till studenten, jag är överlycklig och vill hinna "njuta" av den sista tiden i skolan. Men det är strängt förbjudet! Medan alla andra typ har ledigt på dagarna och kursen är avslutade så har vi, som inte har haft något att göra på hela vårterminen får allt.. HELT PLÖTSLIGT kom lärarna på: OJDÅ vi kanske ska ha något prov?!?! SÅ vi har två prov denna veckan, varav det ena är C15 provet som är viktigt!! Vi sitter hela torsdagen och provet får man diplom i. Det är så man får dra upp vaccin osv. MEN inte nog med det.. nästa vecka har vi 4(!!!!!) prov OCH OCH OCH 2 STORA(!!!) redovisningar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!! Jag bryter samman.... tror dom att man ska orka det här 20 dagar innan man tar STUDENTEN!?!?!?!?!!! Det gör inte jag iaf..


J   A   G

O   R   K   A   R

I   N   T   E


Alla prov och redovisningar är lika viktiga......

Har inte tid att sitta här o klaga mer. gissa vad jag ska göra?! P L U G G A

Ovido - Quiz & Flashcards