Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Therese - 4 maj 2008 18:50

Ja, det var det för Makea idag. Det lilla monstret skötte sig utmäkt i ringen (för det mesta då..) Och fick väldigt fin kritik!! Det ändå som var "mindre bra" var att hon var marktrång bak, men honväxer ju så.. Men Hon stod som en gud min lilla blå. I slutet stod det mellan Makea och Nea om förstaplatsen. Domaren tittade och tittade, ville se oss fram och tillbaka och Makea började då hoppa på mig. 2 med HP slutade det med och jag är nöjd med henne. Att ändå kunna hålla inne sitt gruffande till sista "springningen" är bra för Makea, hahaha. Hon ska alltid hoppa och gruffa så där så jag har fått kämpa ner henne och det verkar sitta fint, för det mesta då haha :) Det ska tilläggas att det var 5st i Makeas klass (alla syskon).


Sammanlagt var det 11 aussies, alla dorr keepers :) Ur Makeas kull var det 7(!!) st. DET är ändå bra gjort eller?? Haha. Det var iaf sjukt kul att få träffa syskon och andra släktingar och diverse door keepare. Sandra och Nadia och Linda hade med sig tårta och kakor, allt hemmabakt. Det var jättemysigt!


I finalerna gick det uppgifter bra! I Både vuxen och valp tog hem BIG och i valp blev det BIS-R ovh vuxen BIS-4!!


HEJJA DOOR KEEPARE!


Bilder har jag tagit, dom kommer i veckan.

Nu ska jag plugga islam... kul *not*

Ovido - Quiz & Flashcards